feeling better

Idag mår jag bättre. Jag tror det var tack vare de många timmarna sömn jag fick inatt. Febern sitter i lite smått och hostan likaså. Det går åt rätt håll i alla fall!
 
Idag hade jag körlektion och det gick mycke bättre än väntat! Jag körde runt i stan och på 90-vägar. Är så glad att det går bättre och bättre varje gång. Jag har riskettan inbokad nästa torsdag men jag kanske bokar om den beroende på om jag åker hem på tisdag eller inte. Jag får se..resten av mina kära vänner åker hem då och är hemma i nästan två veckor, så det skulle vara tråkigt att vara kvar här utan dom. 
 
Nu ska jag äta och kolla på The OC.
 
Bild från i somras
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0