my weekend

Fredag
Hade en lektion i skolan, sen åkte jag hem och tog det lugnt. Fick fin besök av min fina pojke ett tag. Sen drog jag upp på stan till Fisens jobb och väntade där ett tag, efter det gick vi till Efesos där vi åt middag med mycket bra sällskap. När vi hade ätit klart drog jag och Fisen vidare till henne där vi åt massa godis och pratade massor! Fy sikken bra flicka hon är, guld! Klockan 01.00 åkte jag med Jakob hem till honom.



Lördag
Vaknade hos min pojke, men åkte snabbt hem för att äta lite mat och sen åka vidare till Kumla. Vi spelade nämligen match mot speedway laget Indianerna. Förra året vann dom med 13-3, jag satt dock och hejade på då för jag var sjukis. Men i år vann vi med 6-4. SKÖNT! Efter matchen blev det middag med massor folk, sen snabbt hem till Jakob där det blev myskväll.





Idag
Tog sovmorgon, vaknade 12. Då gick vi upp och åt mysig frukost. Sen åkte jag hem för att senare åka vidare på träning. Men jag satt på sidan med en annan sjukling, Jenni, och Fisen. Har blivit sjuk igen, förstår inte hur jag lyckas.
Nu sitter jag i soffan med min älskade mamma och myser. Har sovmorgon i morgon så inatt ska jag bli frisk. För det har jag bestämt.

Hej svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0