back on track

I am back !
Berättar lite kortfattat vad jag har haft för mig. I fredags åt jag middag med min älskade Jenni, det var riktigt gott! Sen for jag vidare till älsklingen.



En som jobbade där skulle ta en bild, och det gick ju bra !

I lördags spenderade jag min dag i Idrottshuset från 16.30-01.00. Det var en långt men väldit spännande dag!
Kan lova att jag var väldigt trött i morse när jag gick upp klockan 09.00..åkte till Vivalla Centrum där vi hade lagmöte till 14.00. Efter det åkte vi alla till Strike och bowlade. Kändes ganska så kul att börja med en strike också. När vi hade bowlat klart bjöds det på taco buffé!!


Jennifer, Sairan, Jailan och Matilda


Jennifer, Sairan, Jailan, Matilda och Laura

Hahah Serre...

Snygga Matilda!

Laura lirade fotboll


STRIKE!


Vi var vrål hungriga..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0