grey's anatomy

Kollar på Grey's Anatomy. Tröttnar aldrig på den serien, fast än jag sett avsnitten tusen gånger! Derek blev skjuten i förra avsnittet, lika spännande varje gång. Nu försöker Christina operera. Spännande, spännande !

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Är så otroligt trött ! Plus att jag börjar bli sjukis, så jag mår inte så super. Dagen kändes väldigt lång även fast jag bara hade tre lektioner. Har fått en ny kinesiska lärare. Haha hon är jätte söt, hon kan dock inte så bra svenska. Men det gör inget, det är ju kinesiska jag ska lära mig, inte svenska :D
Hade lite hål här och där idag, så det blev lite shopping. Hittade mina dröm byxor, har letat efter precis sånna byxor väldigt länge nu! Köpte även en till v-ringad tröja från Cubus. Min tredje..haha..men dom är ju bara så himla fina! Har en mörk blå, brun och nu en roströd/mörkröd.




Ska snart ner till tvättstugan och tvätta några maskiner. Ogillar verkligen att tvätta.
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0