kina-bildbomb

Har suttit och kollat igenom ALLA bilder från de 2½ åren jag bodde i Kina. Herre jisses vad jag saknar det..
Här kommer bilder med bildtext under.

2007

Science-labb

Vi tog ALLTID kort i skolan

klassresa


Hong Kong

Fick vara med och representera västra delen av våran provins i fotboll.


Moganshan

MÅNGA kvällar spenderades på Starbucks.

Firade min kära vän Natasha(i röd klänning)

Damernas vm final, brasilien-tyskland tror jag? kommer inte ihåg..

Mormor och morfar kom och hälsade på.

"scary movie sleepover"

Skol lunch



Mycket bilder i skolan som sagt..

fotbollslaget

2008

Mer bilder i skolan

Sleepover i ett hus som höll på att byggas som man egentligen inte fick vara i såklart..



Another sleepover..




Picnic i en park

Galna kvällar


Galna skoldagar

Min klass

Det händer ju bara i Kina..

Thailand

school

många kvällar i parken





lunch i skolan

Another sleepover

Fick se OS facklan in action! Min väns pappa fick till och med springa med den(inte han på bilden)


(köpte den till mig själv..)



Blev uttagen till att åka till Hong Kong och tävla i track and field, sprang 400m, 800m och 1500m. Vann alla tre! Så jag fick åka hem med tre sådana fina glasgrejor.

pappa<3


Före (CALLE <3)

In action

Efter


Cykel tävling i Yellow Mountains

Mamma tävlade i "dragonboat race"


Hade riktigt kul dom sista dagarna i Kina


Mumsig tårta

Näst sista dagen i skolan


Sista dagen i skolan:(

Har inga bilder från sista dagen eller 2006! Men fy vad jag saknar allt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0