last day

Har helt glömt bort bloggen dom senaste dagarna!
Har haft fullt upp att vara med min fina pojke.
Det här är en förkortning av vad jag gjort de senaste dagarna:
torsdag
Kollade IF Eker-Sköllersta som spelade DM semi-final. Dem gick såklart vidare till final, grymma! Sedan träffade jag Jakob. Vi åkte till Anders och hade myskväll med familjen.

fredag
Vaknade och åt pannkaka, sedan blev vi hämtade av Jakobs pappa. Vi åkte till massa sport affärer. Måste säga att XXL har blivit en favorit! Vi åkte sedan hem till honom, sen mig, sen tillbaks till honom för att ha myskväll med hans föräldrar. Vi kollade Mission Impossible 3. Har inte sett någon av dem filmerna, men den var bra!
lördag
Vaknade, åt snabb frukost. Sen kom mammsen och hämtade oss och vi åkte vidare till Anders föräldrar för att äta lunch. Det var jätte smarrigt. Fick även massa efterrätt. På vägen hem åkte vi förbi älsklingen och mig för att hämta upp skidutrustning. Sedan blev det ännu en myskväll hos Anders.
söndag
Gick upp vid 8 för att tidigt åka iväg till Ånnaboda för en förmiddag med skidor. Det var jätte mysigt! Efter det blev det lite pulka med barnen(bilder kommer) Sen åkte vi tillbaka till Jakob. För ännu en myskväll.

idag
Planerade att gå upp tidigt eftersom vi börjar skolan imorgon. Men det gick inte så bra. Vi slet oss ur sängen vid 12. Åt en sen frukost, sedan begav jag mig hem och älsklingen till farfar för att plugga.

Nu sitter jag här, har nyss ätit mat och lite fruktsallad. Jätte skönt! Dock inte lika skönt att skolan drar igång imorgon. Längtar inte. Men det positiva är att jag bara har drygt fem mångader kvar. YEAH!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0