new favourite

Har fastnat för turkisk yoghurt! Jisses madgalena vad mumsigt det är. Till yoghurten har jag hallon, solrosfrön och lite nötter. Solklart ny favorit!


Ligger i min sköna säng med fina rosen täcken över mig. Tänkte att jag skulle börja läsa min nya bok som jag fick av älskade mammsen idag. "3096 dagar" av Natascha Kampusch, som är en sann historia. Baksidan lyder följande:
"Natascha Kampusch blev som tioåring överfallen och bortförd på väg till skolan. I över åtta år hölls hon inspärrad i ett specialbyggt ljudisolerat källarutrymme. Fullkomligt utlämnad till förövarens nycker tvingades hon utstå såväl fysisk som psykisk misshandel, utan att veta om hon någonsin skulle bli fri igen. När hon som artonåring slutligen lyckades fly var hennes barndom över."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0