sjukling

Hej hopp, hade ställt klockan på 09.30 för att se om jag var pigg och frisk nog att gå till skolan. Men nej nej, massa halsont, snorig näsa, host host och väldigt ont i tänderna..så det blev att ringa till skolan och sjukanmäla mig. Skönt att man kan göra det själv nu när man är 18.
Så nu ligger jag här i soffan och funderar på om jag orkar gå och hämta snor pappaer..vilket jag måste göra sooner or later.
Other than that så fick jag reda på att jag är ledig imorgon och på fredag. Hur bra är inte det?! Då kan jag fokusera på att bli friskis! Har bara psykologi både torsdag och fredag i vanliga fall, men vi bestämde oss för att göra klart kursen förra terminen så vi skulle slippa dom två sista veckorna av psykologi nu. Höst terminen är nämligen inte slut än, utan fortsätter två veckor in på 2012. Sen är det äntligen sista terminen för mig ! AWESOME.

Just nu är jag så galet hungrig och sugen på sötsaker så det är helt sjukt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0