titanic

Gud, det var evigheter sen jag såg Titanic! Men nu går den äntligen på tv. Det måste vara en av de bästa filmerna som finns.

Tränade idag igen. Vi spelade match nästan hela tiden, mycket roligt ! Det finns ju inget bättre lag än IF Eker. Herregud så roligt vi har tillsammans! Spelar bra, det gör vi också. Ser inte fram emot att lämna tjejerna till hösten. Det kommer bli riktigt tråkigt, men jag får väl ta och börja i ett lag uppe i Luleå haha. För fotbollen klarar jag mig inte utan!

Other than that så saknar jag min pojke Jakob som är i Sälen. Han kommer hem på torsdag och har varit borta sen i torsdags. Lite för länge tycker jag..
Kommer krama ihjäl honom när han kommer hem, vare sig han vill eller inte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0