tvåtusenelva

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja men visst gjorde jag det, t.ex. gå på bröllop.

Höll du några av dina nyårslöften?

Har nog aldrig haft något nyårslöfte.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nja. Kusinen har ett barn, men fick en liten gulleplutt till.
Dog någon som stod dig nära?

Inte som stod mig nära, men två som jag känner/kände..
Vilka länder besökte du?

Österrike (danmark och tyskland på vägen ner), inte så mycket att hänga i granen.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
En iphone haha..
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
16 mars<3
Vad var din största framgång 2011?

Jag kommer faktiskt inte på något.
Största misstaget?
Att inte tänka efter ordentligt.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag nog varit normal mycket. Skadad har jag också varit.
Bästa köpet?
Oj, kan nog inte bara säga en sak nu. Min vita pull-over, mina nya jeans, klockan till Jakob och parfymen till Calle.
Vad spenderade du mest pengar på?
 
Kläder tror jag. 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Såklart! Mina fantastiska vänner, min underbara familj och min älskade pojkvän! <3
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Massor, bland annat It will rain-Bruno Mars och Someone like you-Adele
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare. Mycket gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?

Lagt ner mer tid på studierna. Ska ge gärnet på slutspurten.
Vad önskar du att du gjort mindre?
 
Oroat mig.
Hur tillbringade du julen?

Som vanligt, men familj och släkt. Alltid lika roligt!
Blev du kär i år?

Galet kär.

Hur många one night stands?

0.
Favoritprogram på TV?
90210 och Private Practise!!
Bästa boken du läste i år?
Kommer inte ihåg om jag har läst ut någon bok..
Största musikaliska upptäckten?
 
Don't know..?
Något du önskade dig och fick?
The love of my life.
Något du önskade dig men inte fick?
Önskade mig inte så mycket, så jag lyckades få det mesta.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Spelade cup med världens bästa lag, och blev firad av familj och nära och kära här hemma.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att ha min bror hemma sista halvåret.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Svårt. Men det ända jag har på mig är ju typ skjorta och pull-over.
Vad fick dig att må bra?

Min fina pojke Jakob, mina vänner och min familj. Speciellt min familj!
Vilken kändis var du mest sugen på?
 
Pass.
Vem saknade du?

Damir.
De bästa nya människorna du träffade?
Jakob och hans underbara familj.

2012 kommer bli ett riktigt bra år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0