happiness will never come to those who don't appreciate what they already have

Sitter på altanen i bikini i hopp om att solen ska komma tillbaka. Men det ser inte så ljust ut. Himmeln är täckt av grå-vita moln. Får väl ta på mig kläder igen.
Senare idag ska jag iväg och fika med mammsen och Anders. Sen ska vi nog iväg till några affärer och hitta lite små saker innan Österrike. (längtar!)
Ikväll/inatt kommer min fina pojke hem. Han hämtar upp mig på vägen hem, sen ska jag sova med honom. Det är bland det bästa som finns.
Ha en fin dag, kram!


Kommentarer
Anonym

Vem är den blonda tjejen du lägger upp bilder på ibland och skriver att hon har fint hår? :)

Svar: Hmm, den ända jag kan komma på är Angelica Blick. Hennes hår är magiskt. http://nyheter24.se/modette/angelicablick/
Sofia Hjertqvist

2012-06-29 @ 22:45:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0