tacksam

Måste bara säga hur tacksam jag är för att jag har en så otroligt fin familj. Herre jisses vad bra dom är, allihopa!
Förstår inte hur jag ska kunna flytta ifrån dom och bo helt själv. Ne, får helt enkelt bo hemma för alltid. Låter helt okej för mig!
På onsdag kommer min efterlängtade bror hem. Fy vad det är tomt utan honom, det är sjukt. Men nu kommer vi bo i samma rum HELA sommaren. Kan ju inte bli bättre!
Och så måste jag såklart tillägga att det bara är FEM dagar kvar tills jag tar studenten. Kan inte fatta det, det har liksom inte hunnit registrerats i mitt huvud. Men tänk var snabbt dagen kommer gå. Sen helt plötsligt är man klar med skolan. Då blev det genast vädligt jobbigt att tänka på det haha....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0