En sjuk liten Fia

Hej hopp! Har känt mig ovanligt trött i kroppen dom senaste dagarna, och nu ligger jag i soffan varm som en kamin. Jag tror kroppen säger ifrån nu. Det har nog varit för mycket för min lilla kropp. Mår verkligen inte bra. Så det blir ingen skola för mig imorgon, utan jag ska sova ordentligt och vila upp mig rejält. Kan verkligen inte vara sjuk på lördag då jag ska göra högskoleprovet. Åååh...
Min fina pojke åkte för ett tag sen. Han kom förbi i några timmar för att krama lite på mig. Vi kollade på några One Tree Hill avsnitt. Vi har börjat att kolla från säsong 1, avsnitt 1 eftersom varken han eller jag har följt det på tv. Nu ska jag koka mig en kopp te och kolla på ännu ett avsnitt!

Ge mig sommar nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0