你好

Hej hej hallå där!
Jag kikar in här igen. Längtar hem så otroligt mycket, så jag måste få skriva av mig lite.
Det regnar och är kallt här så att solen skiner i Sverige gör inte saken bättre. Jag får trösta mig med att jag har shoppat ganska mycket här, visar bilder på det när jag kommer hem. Imorgon ska vi besöka Ericsson och Atlas Copco, det blir väl ganska roligt. Vi får i alla fall träffa svenskar! På torsdag lämnar vi Nanjing för att åka till Shanghai, AWESOME! Klockan är ganska mycket här, men jag kollar på nyinköpta filmer så jag vill inte sova. Vill bara se mer!! Men måste nog sova snart, för det blir en tidig morgon imorgon.
Önska det gick att lägga upp bilder, men det går inte..tyvärr!
Hejdå!


Kommentarer
Fisen

Jag saknar diiiiig min fis

2012-03-06 @ 00:03:44
URL: http://stranquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0