träningsmatch

Spelade första träningsmatchen för i år idag. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Det gick inte riktigt som jag hade tänkt. Kände inte att jag hade kul, vilket jag alltid brukar göra annars på plan. Hoppas på en bättre match på lördag.

Jag är super trött och borde egentligen sitta och plugga till religionsprovet just nu. Men jag orkar verkligen inte. Jag är så otroligt skoltrött. Måste plugga innan jag går och lägger mig. Inte så kul att göra provet och få alla fel..
Snart är det lov och då ska jag ta det lugnt! Det suger att Jakob ska till soliga Spanien i två veckor då. Tur att man har fina vänner.
Ha en fortsatt fin kväll!

Vill ha långt hår NU.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0