våren är här

Så härligt väder, gud vad skönt det är! Hade en kort men skön dag i skolan. Började 13.55 och slutade 14.55, vi gjorde absolut ingenting på lektionen. Skönt skönt! Nu sitter jag i soffan med en kopp te och tar det lugnt innan träningen ikväll. Ska laga lite mat snart. Efter tränningen åker jag till min fina pojke och sover där. Vi gör nämligen om i vårat badrum så duschen fungerar inte, så jag får sova hos andra hela veckan. Men det är bara mysigt :D

Bytte tråd på tandställningen igår, jag har så galet ont i tänderna..kan bara tugga på ena sidan, men det jag äter måste vara mjukt. Fy vad jag hatar att ha tandställning. Men jisses så jag ser fram emot resultatet efter operationen. Ska bli så himla skönt att slippa må dåligt över en sån liten sak, att slippa försöka dölja det. Längtar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0