just because i'm bored

Senaste..

Låt du hörde: Oj..Nause-Made of tror jag nog det var.

Film du såg: Kommer inte ihåg, kollar på one tree hill 24/7..

Mat du åt: Pyttipanna med ägg.

Kram: Min älskade mamma!

Puss: Jakob<3

Känslan: Trötthet...döööööör..

Bråk: Onödigt att ta upp här.

Resa: Jadu, fotbollsläger i Åsbro hahaha..

Glädje: Idag, fotbollsträning.

Längtan: STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Dröm: Kommer inte ihåg vad jag drömmer.

Personen du träffade: Mamma? Är med henne nu?

Person du pratade i telefon med: Mammsen.

Personen du fick sms av: Hossam.

Gången du var utomhus: Träningen i förmiddags.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, kommer inte ihåg, flera år sen.

 
Antingen-eller....


Storstad eller landet:
Storstad, lätt.

Hamburgare eller pizza: Pizza!

Kött eller fisk: Beror på vilken fisk. Men kött tror jag.

Hund eller katt: Voff.

Aftonbladet eller Expressen: Läser inte någon av dom...men aftonbladet tror jag.

McDonalds eller MAX: Max.

Vin eller Öl: Inget.

Charter- eller skidsemester: Charter!

Sverige eller Utlandet: Utlandet ibland, Sverige ibland.

Sport eller nyheter: Uhm, vet inte..

Hockey eller fotboll: Fotboll!!!!!!!!!!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det är insidan som räknas.

Sommar eller vinter: Sommar sommar sommar!


Fem saker du alltid har i ditt kylskåp..

- Mjölk
- Smör
- Ost
- Grönsaker
- Grädde

Fyra saker du inte kan vara utan..

- Min familj
- Min pojkvän och vänner 
- Fotboll
- Min kära iPhone

Tre saker du inte kan äta..

- Kött med ben eller massa fett
- Blodpudding
- Gröna oliver

Två saker som gör dig glad..

- Mina nära och kära
- STUDENTEN!!!

En sak du oftast gör flera gånger i veckan..

- Pussas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0