14 dagar

14 dagar kvar. Bara två ynka veckor. Längtar!
Vaknade runt 8, sen snosade jag ända till 10.30? Haha bra där. Men det gjorde inget, för idag är jag LEDIG.
Vi har det så otroligt slappt så det är inte sant. Den här veckan är vi lediga idag, torsdag och fredag. Nästa vecka är vi lediga två dagar. Skönt är det, men hur ska vi kunna förberda oss för jobblivet när vi är lediga halva veckorna..
 
Ska snart iväg till Pernilla. Vi ska sätta oss och börja jobba med ett grupparbete som ska vara klart den 7 Januari (tror jag). Alltid skönt att ha någon som kan hjälpa en. Hoppas på att få klart min del idag. Skulle vara så otroligt skönt om vi var klara innan jag åker hem.
Har så himla svårt att sova här uppe. Kanske är det just för att vi är lediga så mycket så jag vänder på dygnet? Jag vet faktiskt inte. Men det är så himla jobbigt. Jag är oftast väldigt trött när jag lägger mig i sängen, men ändå somnar jag inte. Hjärnan snurrar igång som bara den. Tänker på så himla mycket, men ändå ingenting.
Vill bara hem.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0