15 days

Om 15 dagar är jag hemma i Örebro hos min pojke.
Om 17 dagar överraskar jag mamma på hennes födelsedag.
Om mindre än en månad är det julafton.
Vet inte vad det är med mig. Känner mig sjuk, men ändå inte. Är helt slut i kroppen, men jag har inte gjort någonting. Kanske är för att det alltid är så himla mörkt häruppe. Ända gången det är ljust är runt 10-13 på dagen, och då sitter jag oftast inne på föreläsning. Man bli lite deprimerad.
 
Tiden går ruggigt fort här uppe. Dagarna flyger förbi. Det känns som att jag nyss satt i klassrummet och skrev fösta tentan. Men det var för en månad sen. Herrejisses!
 
Ska försöka ta mig till gymmet lite senare och springa. Det behövs efter en hel helg utan träning!
 
Kram på er
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0