18 dagar

Nu är det bara 18 dagar tills jag är hemma. Längtar så det gör ont! Men dagarna går riktigt fort här uppe, så det går bra än så länge. Vi hittar på massor med roliga saker också. Idag ska några i klassen spela badminton, imorgon ska några tjejer och killar till IKEA och på kvällen ska vi ha tacomys.
 
Som jag skrev igår så tränade jag med Magnus Samuelsson! Eller ja haha...han höll i ett pass. Det var riktigt jobbigt, men hur kul som helst. Var ju bara tvungen att ta kort med honom. Han är så fruktansvärt stor!
Han hade även föreläsning efter passet, men det gick jag inte på. Ångrar det nu i efterhand.
 
Ska snart försöka dra mig från datorn och cykla och handla lite. Tråkigt, men det måste göras. Har även varit duktig och tvättat idag.
 
Kram på er
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0