breaking dawn part two

Idag var jag och kikade på breaking dawn part two. Självklart var den bra som alla andra Twilight filmer, men den var nog inte den bästa. Men jag gick verkligen inte besviken ifrån bio salongen.
 
Var ledig idag och igår, men har suttit i skolan och pluggat massor. Har nämligen redovisning på torsdag.
Men igår firade jag även min bästa bror. Han fyllde hela 21 år, och det firades med riktigt god middag och tårta(som jag bakat *stolt*). Jag har verkligen världens bästa bror <3
 
På torsdag kommer Magnus Samuelsson hit till STIL (gymmet) och ska hålla i ett pass, och självklart ska jag och mina fina vänner dit och köra järnet. Ska bli riktigt roligt faktiskt.
 
Och på lördag ska jag ÄNTLIGEN till IKEA. Som jag har längtat! Har verkligen ingenting här hemma. Har lånat stekpanna och en liten kastrull av Calle. Men man märker verkligen hur mycket saker som saknas. Bara det att inte ha decilitermått när man ska koka ris eller potatisskalare(som jag var tvungen att köpa på ICA, dyrt...).
Åh det ska bli så kul, en liten roadtrip med tjejerna. Sen på kvällen blir det tjejkväll med massa mys.
 
Har förövrigt blivit helt besatt utav att kolla på bilder på söta kattungar...bildbevis nedanför
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0