why does it feel so good but hurt so bad?

Det är så mycket saker i mitt liv just nu. Är så stressad. Att vara stressad är bland det värsta som finns.
Om några veckor ska jag hem, och det ska bli så himla skönt. Längtar verkligen hem. Förstår inte varför..för jag har det så himla bra här uppe. Har helt underbara vänner, världens bästa bror och har äntligen fått min egna lägenhet. Men det blir lite ensamt. Älskar verkligen att bo själv, det är jätte skönt. Man slipper gå runt och plocka efter andra, man får ha hur rent eller smutsigt man vill. Men jag önska att min Jakob va här.
 
En liten lista på vad jag gjort den senaste tiden
♥ klarade första tentan
♥ fyllt år och fått världens finaste presenter
♥ flyttat till en egen lägenhet och köpt massa fina saker till den
♥ haft inflyttningsfest
♥ varit på en sittning
♥ festat med klassen
♥ tränat som en fåne
 
här kommer lite bilder på det och annat jag gjort
 
Köpte ny jacka när jag var hemma.
Fått jätte fina presenter.
Har börjat änvända svarta kläder!
Köpt fina saker.
 
Varit på glittersittning och haft inflyttningsfest.
Degat i min underbart sköna säng.
Ätit mumsiga saker.
Gått ut med fina vänner.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0