19 månader

Idag har jag och min fina pojkvän varit tillsammans i hela 19 månader. Jag älskar honom så obeskrivligt mycket. Om en vecka och tre dagar får jag äntligen träffa honom. <3

______________________________________________

 

Det snöar som bara den här uppe. Ligger ett vitt täcke över backen. Och kallt är det också! Den jackan som jag hade som vinterjacka HELA vintern hemma började jag med här uppe förra veckan. Hur fasiken ska jag klara en lulevinter?!

Är helt slut i kroppen! Körde bodypump idag, sen sprang jag efteråt. Har sån träningsverk överallt att jag knappt kan göra något. Mina armar är som spaghetti och vaderna är som stenar. Det är jobbigt, men skönt.

Btw så var kungen på våran skola idag. Ganska fränt alltså. Såg honom aldrig dock :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0