we're sexy and we know it

Idag har jag ÄNTLIGEN köpt mitt efterlängtade gymkort. Började redan idag med träningen. Började med att springa 5,5km, och jag kan säga att det kändes att jag inte har tränat på ett tag. Hade ont i benen redan efter 1 km haha...men jag kämpade på. Efter det drog vi vidare till ett cirkelfyspass som höll på i en timme. Och fy bubblan vad det var jobbigt! Helt sjuuuuuukt!! Men det är så himla skönt nu efteråt. Har verkligen saknat den här känslan. Kommer sova rikigt gott inatt. Finally.
Imorgon ska jag upp TIDIGT för att tvätta. Tvättiden börjar redan 07.00. Men det är bra, för efter jag har tvättat ska jag iväg och träna lite. Tänkte springa några kilometer innan kvällspasset med flickorna. Vi ska köra bodypump. Ska bli riktigt kul!
Nu ska jag snart krypa ner i sängen.
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0