en liten lista

Hur många sms har du skickat med din telefon? – Jadu, bra fråga. Vet inte riktigt, många.
Vem kramade du senast? – Mammsen♥
Vem kysste du senast? - Min Jakob♥
När såg du din bästa vän senast? - Igår.
Din favoritfilm? - Oj..har så många. Men så länge filmen innehåller kärlek så är jag nöjd.
Din favoritlåt? - Just nu är det Här kommer natten - Miss li
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Uhm, det tror jag inte.
När vaknade du imorse? - Strax efter 9. Calle ringde och sa att jag har fått lägenget!
Gillar du hästar? - Hahah va?! Dom är väl söta.
Har du ett turnummer? Vilket? - Njaa alltså inte turnummer. Men jag föredrar nummer 12.
Vem hade du velat träffa just nu? - Jakob och pappa.
Vilket är det bästa året hittils? - Nämen gud vad svårt. Det finns så många fina stunder under varje år, så jag kan nog inte säga ett år. 
Är du kär? - Att jag är.
När drack du alkohol senast? - Kommer inte ens ihåg! Kanske tre veckor sen..
Är du en rökare? - Absolut inte. PUNKT.
Föredrar du snus eller rökning? - INGET.
Vad heter du i mellannamn? - Linnéa.
Har du en blogg? – Hahahaha...ja det kan man säga.    
Thåström eller Håkan Hellström? - Vem är Thåström?
Göteborg eller Stockholm? - Svårt. Stockholm..? Har varit där mer.
Vart bor du? - Bor i Luleå. Kommer bo där i två år.
Vart vill du bo? - USA, Australien, Italien eller Frankrike.
Vem skrev du senast sms med? – Min fina Fia tror jag.
Vem ringde dig senast? - Calle♥
Vem sov hos dig senast? - Jakob♥
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Tennisbilder från igår och några egobilder på mig.
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Oj, vågar inte ens svara på det. 
Har du piercingar? Isåfall, vart? - Ett i varsitt öra. Räcker gott och väl för mig.
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? – Här kommer natten - Miss li 
Är du vig? – Hahah alltså nja. Beror på vad jag ska göra.
Använder du hårspray? – Väldigt sällan.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Älskar att vara i ett förhållande.
Uppsatt hår eller hängande? - Beror på vad jag känner för.
Vill du gifta dig i framtiden? – Absolut.
Vilken vän vet mest om dig? - Fia och Jakob. 
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Jajamen.
Vem skrev åt dig på Facebook senast? – Pernilla.
Vill du bli modell? - Skulle inte tacka nej.
Vad var det senaste du installerade på din dator? – Google Earth.
Vem är den perversaste person du känner? – Öööh.....har ingen vän som är mer pervers än dom andra.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Klädstilen tror jag.
Favoritdryck? - TE♥
Vad ska du göra i sommar? – Operera mig. Sen får jag se vad jag kan göra.
Klänning eller kjol? - Klänning.
Har du varit med på TV? - Tror jag har varit med en snabbis haha. 
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? – Älskar att gå upp och kolla på Sjunde himlen.
Snyggaste kändisen? - Många.
Vart vill du resa innan du dör? - Hela världen.
Gillar du någon just nu? - Jag älskar Jakob.♥
Spelar du något instrument? - Nej, men har spelat tvärflöjt haha.
Ska du tatuera dig? - Aldrig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0