four more days

Om en timme är det precis fyra dagar tills jag är hemma i Örebro.
Längtar så himla mycket!!
___________________________________________
 
Idag har jag pluggat och fikat lite fram till halv fem då jag, Carro, Josefin och Elin begav oss till STIL(gymmet) föra att köra lite bodystep. Det var faktiskt helt okej. Man trampa upp och ner på en pall med vikter. Kommer nog att gå på det igen. Efter det åkte Carro och Elin hem, men jag och Josefin stannade kvar. Vi körde lite lår och mage, sen gick vi över vägen till den stora idrottshallen där cirkelfysen var. Sara kom dit precis när vi skulle börja..så typiskt henne. Det är så skönt att känna hur mycket starkare man har blivit på bara en vecka. Orkade med mycket mer idag. Så skönt.
___________________________________________
 
Fick min efterlängtade klänning idag. Den satt toppenbra, förutom att den var lite för v-ringad. Men det går att fixa. Längtar så tills jag ska ha på mig den! :D Lägger upp bild på den när jag ska ha på mig den. Vilket är om typ....3 veckor. LÄNGTAR.
 
Kram på er
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0