läser, tänker, snyftar, längtar

Har suttit och läst hur många bloggar som helst om tjejer som har genomgått samma operation som jag kommer göra. Jag är helt fast. Letar fler och fler bloggar. Alla skriver ungefär samma sak, men ändå kan jag inte sluta läsa dom. Jag längtar så fruktansvärt mycket, men ändå är jag livrädd. Är rädd över hur ont jag kommer ha när jag vaknar upp, och hur ont det kommer göra dagarna efter operationen. De flesta skriver att dom är förvånade över att dom inte har ont. Men jag tror det kommer göra riktigt ont. Är även rädd för att se hur illa jag kommer se ut direkt efter operationen. Kommer vara så svullen att jag inte ens kommer vela se mig själv. Har lovat mig själv att bara låta mamma komma och hälsa på mig. Men jag kommer säkert ändra mig innan operationen.
Är så trött på att bara vänta och vänta, och att åka hem varje månad för att besöka tandregleringen. Har fått tid 19 oktober (som jag ska boka om tills efter den 26e) för att göra avgjutningar. Då kan han även (FÖRHOPPNINGSVIS) säga ett datum för operationen.
Längtar så tills allt är klart.
(För de som inte vet så är det en käkoperation för underbettet jag ska göra. Dom kommer såga av över- och underkäken och justera dom så jag får ett korrekt bett.)
 
Här kommer en bild från gårdagens utgång


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0