ledig

Idag har jag varit "ledig". Det var väldigt skönt eftersom vi hade en stor redovisning igår. Som gick VÄLDIGT bra, så himla skönt. Alla var super nervös inför den, men det borde vi inte ha varit. För alla var super duktiga. Så idag hade vi som sagt inga lektioner eller föreläsningar.
Sov ut, eftersom jag fortfarande är sjuk...sen har jag städat och lagat mat. Har även pluggat lite. Vi har tenta den 26e. Så dom här tre veckorna som är kvar kommer bli jäkligt tunga. Plugg, plugg och plugg.
Men jag ser fram emot det som bara den, för jag ska åka hem direkt efter tentan då vi är lediga i en vecka. LYCKA!
Nu ska jag kika klart på House, sen ska jag försöka sussa. Kram på er alla!
 
Saknar min pojke<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0