saturday

Den här helgen är en lugn helg för mig. Det var i och för sig förra helgen med. Men jag har bestämt mig för att inte gå ut förns efter tentan, som så galet nervös inför. Har en konstig känsla i magen, KONSTANT. Det är jätte jobbigt :/ Pluggar som bara den, och det känns rikitgt bra. Skulle vara så skönt att klara den första tentan.
Räknar ner dagarna tills tentan och hemresan. Längtar så himla mycket. Idag har jag längtat hem jätte mycket. Det är nästan det värsta som finns, att längta efter någon. Vill hem till min älskade mamma, pojkvän och fina fia. Ska spendera fre-sön med Jakob då han åker till Spanien på måndagen. Sen ska ja vara med fia, vänner och mamma hela veckan! Och jag har sån tur att jag får fira min födelsedag hemma. Är så glad över det!
Nu ska jag kolla på how to lose a guy in 10 days, myspys!
Kram på er
 
lite bilder från veckan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0