snow

Snön har äntligen letSköat sig hit. Det har även kungen gjort. Han strosar runt på Luleå Tekniska Universitet. Tänkte smita dit sen och kika runt om jag ser honom.
Skulle vara häftigt :D
 
Har varit vaken sen 7.00 i morse. Jag kände att det var dags att tvätta lite. Skönt att få det gjort. Nu sitter jag i soffan med en kopp te, mysig musik och kikar ut genom fönstret där det trillar ner små fina snöflingor från himlen. Så mysigt! Min kropp är helt slut efter igår, det är en sån härlig känsla!! Tänkte springa nu på förmiddagen, men jag tar det efter passet ikväll istället. Vill inte behöva duscha 2 ggr på en dag haha.
 
Om en vecka och tre dagar är jag hemma i lilla fina Örebro igen.
Längtar så obeskrivligt mycket.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0