x-factor

 
Kollade nyss på x-factor och blir faktiskt lite upprörd över juryns val. Skulle verkligen vela veta hur dom tänkte när dom gjorde sina val.
 
Min dag har varit lång men bra. Hade klockan ställd på 07.30 för att ringa till vårdcentralen och boka tid. 9.45 satt jag i väntrummet på Porsö vårdcentral. Läkaren tog några prover, får svar på fredag.
10.00 var jag klar och raskade iväg till skolan för föreläsning. 10.20 drog föreläsningen igång, den var lång och komplicerad. Efter föreläsningen gick ett gäng tjejer till toan för att göra oss fina inför fotografering för "skolkatalogen". Haha det tog en jäkla tid inne på toan. När vi var klara där drog vi och skulle äta, men det var fullt överallt! Efter att ha vandrat till tre olika restauranger hamnade vi tillsist på Uni:k där jag åt en underbar lunch. Kycklingspett stekta i sesamfrön med nudlar. Muuuummmsss!! Vi satt kvar där och åt morotskaka och drack te, pluggade lite. Sen drog vi iväg till nästa föreläsning som slutade 16.15. Duktiga som vi är satt vi kvar i skolan efteråt för att göra klart ett projekt. 17.45 var jag hemma. Satt och pluggade till 19.00. Sen kikade jag på x-factor.
Det var min dag det. Nu är jag DÖD. Men det gör ingenting, för jag är ledig imorgon!!! :D
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag koka te, äta kakor och kika på en bra film.
Kram på er!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0