you got what i need

Vaknade i morse av att näsan var full med snor. JAG ÄR SJUK IGEN. Jag orkar verkligen inte. Tog nyss penicillin för en infektion i luftvägarna. Så jag får väl ta och boka en ny tid på vårdcentralen på måndag. För såhär kan jag inte gå runt.
 
Idag skulle jag och Elin köpa gymkort på STIL. Det är ett gym som ligger i skolan. Men det fick vi skjuta på tills måndag. Struntar i att jag är sjuk nu. Måste börja röra på mig..får panik!! Har aldrig i mitt liv behövt bry mig om vad jag stoppar i mig för jag alltid har rört på mig. Men nu börjar jag faktiskt tänka på det. Måste bli bättre på att ta hand om mig själv och min kropp. Så på måndag ska det bli stora förändringar! Ska börja träna, äta bättre och plugga som f*n.
 
Tentan är om mindre än två veckor. Är redan nervös. Har suttit mesta delen av dagen och pluggat. Ska sitta varje dag tills tentan. Ska inte gå ut något mer förns efteråt. Blir bara att träna, äta, plugga och mysa lite med mina kära klasskamrater.
 
Direkt efter tentan ska jag flyga hem. Är hemma i hela TVÅ veckor. Är överlycklig!! Längtar så himla mycket. Plus att jag får fira min födelsedag hemma. Nu är det inte länge kvar tills jag är hela 19 år. Det är inte klokt vad tiden går snabbt.
 
Kram på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0