dag 10

En dag avklarad med gummibanden. Det är faktiskt ganska jobbigt! Dom drar fram (tillbaka) underkäken lite för att få ett bättre bett och det är väldigt jobbigt. Om det kommer vara såhär under hela tiden som jag ska ha gummibanden så blir det tufft! Fast det är ju bara två veckor, så det är ju inte jätte länge!
 
Jag har börjat sova på mage nu! Jag har sovit på mage hela mitt liv så det var lite jobbigt att behöva sova på rygg efter operationen. Men så förra natten så märkte jag att jag vaknade på mage, så det gick ju bra :D Jag måste ha armarna som stöd för huvudet dock.
 
Ingen vidare förändring i ansiktet.


Kommentarer
Anonym

Åh jo det tycker jag! Ser jättefint ut :)

Svar: Tack så jätte mycket!! :)
Sofia Hjertqvist

2013-04-17 @ 19:52:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0