Dag 5

Hej! 
Det är dag 5 efter operationen och jag sitter hemma i soffan. Operationen gick väldigt bra enligt läkaren. Den skulle ha tagit 6 timmar men tog istället bara 4.10 timmar! Det var den snabbaste käkoperationen de någonsin gjort. Jag mår bra och har inte ont! Jag trodde jag skulle ha ondare än vad jag har. Jag är dock väldigt svullen, jag har inte vågat kolla mig själv i spegeln än..men mamma säger att jag är väldigt svullen och det känner jag också. Det känns väldigt konstig! Jag är hungrig konstant eftersom jag bara får äta flytande. Annars är allt bra med mig! Min dator krånglar lite, så när vi har fixat den kommer jag uppdatera mer! 
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0