Limo och Malcolm b

Igår firade vi Fia. Guuuuud vad roligt jag hade!! Så himla roligt att få träffa alla fina vänner igen :D vi hade jätte kul hos Fia med lite plockmat och tårtor. Sen drog vi vidare i limo till frimis där Malcom B gästade. Men vi missade såklart honom när vi vara på toa haha..fail!

Idag har jag bara tagit det lugnt med mamma. Vi har ätit pizza!!! Måste passa på nu innan operationen som är IMORGON! Åh det är så sjukt. Vi har packat en väska som jag ska ta med mig och handlat massor med mat(soppor haha) tills efteråt. Jag är så fruktansvärt trött men jag vet att jag ändå inte kommer kunna somna ikväll, jag är så nervös.
Nu ska jag äta godis och kolla film med mamma :D kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0