one week

Idag är det en vecka kvar. EN VECKA!!!!!!!! Som jag längtar.
________________________________________________________
 
Idag har jag pysslat en massa här hemma. Jag har tvättat, städat hela lägenheten, lagat mat och gjort matlådor och även börjat packa. Nu är nästan allt klart inför hemresan. Jag har till och med hunnit med att ta en promenad i det fina vädret. Nöjd tjej haha.
 
Usch, det har kommit upp en massa problem med de nya kurserna..det är några obligatoriska seminarium och grupparbeten när jag är hemma och kurrerar mig. Måste försöka lösa detta, annars blir det jobbigt..:(
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag kolla lite Greys anatomy :D
 
Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0