vikt

Jag har tänkt att jag ska väga mig varje vecka tills jag får börja äta som vanligt igen för att se hur mycket jag går ner. På denna vecka har jag gått ner 3 kg. Jag väge 51 kg innan operationen och nu stod vågen på lite under 48 kg.
Som tur är så är det inte synligt än, så det är ingen fara! 
 
Imorgon ska jag till USÖ för att se hur allt ser ut. Jag ska fråga när dom ska ta ut stygnen, för jag har trådar i hela jäkla munnen och det är lite obehagligt. Man kan se dom om jag skrattar ibland så det är inte så fräscht. Jag hoppas även att de kommer ta bort stygnen jag har mellan ögonen. Jag hade nämligen en skruv där under operationen så nu har jag blåa trådar som sticker ut mellan ögonen haha det ser väldigt roligt ut.
 
Bild från alla hjärtans dag 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0