going back

Imorgon bär jag av mot Luleå efter nästan tre månader hemma. Självklart har jag blandade känslor, men det ska bli roligt att träffa alla igen. Jag har packat massor idag och herrejisses vilken väska jag ska släpa på. Eller ja...jag har tre väskor. En SUPERSTOR hockeytrunk, en lite mindre "fotbollsväska" och en handväska. Det kommer bli galet tungt att dra och lyfta upp på tågen. Tåget går 15.45 från Örebro och jag är framme i Luleå 06.42 på lördag. 
 
Förutom att packa så har jag träffat mina kära vänner Fia och Malin idag. Det var jätte mysigt att träffas en sista gång innan "hemfärden". Jag vet inte riktigt vilket ställe som är hemma egentligen. Kanske båda? Jag kallar båda för hemma i alla fall.
 
När jag var på stan så köpte jag ett fint linne från MQ och märket Stockhlm. SÅ fint.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0