good weekend

Det har varit en riktigt bra helg. I fredags cyklade jag och Calle till Fröken Brogrens direkt efter jobbet för att möta upp mamma och Anders. Vi fikade jätte gott fika och satt och pratade. Sen åkte vi hem för att träna lite innan vi satte oss i soffan och myste.
 
I lördags hade mamma fixat en överraskning åt mig och Calle. Vi hade ingen aning om vart vi skulle eller vad vi skulle göra. Till slut kom vi fram till Degefors och en dressinbana, så himla mysigt! För er som aldrig har hört talas om dressin så är det en slags cykel som man använder för att cykla på ett tågräls. Det är jätte roligt!
Vi hade jätte mysigt och fick mata lamor och får på ett ställe haha. Sen när vi kom hem åkte jag direkt till Jakob för att vara med på hans prisutdelning (han kom 2a på en tävling som Ringströms guld och ur sponsrade och vann JÄTTEFINA saker, bland annat omega-morgonrocken på bilden lite längre ner). Efter prisutdelningen så åt vi skaldjursplatå, mums. Sen somnade jag som en stock vid 23.30 medan han kollade på golf.
 
 
 
Idag har jag sovit ut rejält och det var så otroligt skönt. Sen tog jag och Jakob det lugnt tills jag åkte hem vid 15-tiden. Då lagade jag snabbt mat till mig och mamma innan vi cyklade ner till Lager 157. Jag köpte ett par jättefina Bondelid-byxor. Är så nöjd! Sen har vi myst på balkongen och ätit Ben&Jerrys. Nu har vi förflyttar oss till tvn istället.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0