last day

Imorgon är sista dagen på jobbet. Jag längtar som en dåre tills klockan slår 15.00 imorgon och jag får gå och duscha. Jag har varit helt slut sen dag ett på dessa tre veckor. Jag är verkligen inte van med detta tempo på jobbet och de tidiga morgnarna. Klockan står på 05.45 varje morgon och jag är lika trött varje gång jag hör klockan ringa. Det ska bli så skönt att hinna slappa nån vecka innan det bär av mot Luleå igen. 
 
Den kommande helgen är den sista helgen jag, mamma och Calle har tillsammans innan Calle åker till Korea och jag åker till Luleå. Det är lite tråkigt att tänka så. Jag ska njuta av varje sekund jag har med dom båda tillsammans. Vi ska försöka hitta på något extra mysigt.
 
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0