lights will guide you home

Usch vad dålig jag är på detta..
Dagarna flyger förbi utan att jag gör någonting. Det är faktiskt ganska skönt eftersom jag längtar hem så himla mycket. På onsdag åker jag! Jag kommer flyga tillsammans med några av mina klasskompisar. Det ska bli jätte roligt :D Sen har jag sällskap av Josefin ända till Örebro från Arlanad då hon också bor där. Superbra!
Igår var det -20 grader här, det var så fruktansvärt kallt haha. Idag är det bara -9 (säger min telefon) och stora snöfingor faller från himlen. Snart ska jag traska iväg till skolan. 
Kram
 
Så här glad är jag att jag åker hem på onsdag.
Här om dagen när jag pratade Skype med Jakob och Frasse. Gos!
 
 
 


Kommentarer
Sara

Hej fina du! Kan inte du typ sammanfatta de du skrivit om din käkoperation ? Eller typ göra ett inlägg om de viktiga ? Jag ska göra käkoperation den 17e, är jätte nervös och imorgon är min sista tid innan operation i Huddinge (stockholm).

Hoppas du har det bra där uppe haha, bodde i Boden förut. Skit kallt där!

Svar: Det kan jag absolut göra! Annars kan du maila till [email protected] så svarar jag gärna på frågor! Stort lycka till :D du kommer bli så nöjd! Kram
Sofia Hjertqvist

2013-12-10 @ 16:43:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0