airport (skulle publiceras igår)

Sitter på Luleå Flygplats och väntar på att få boarda planet som går 08.10. Min morgon började redan klockan 05.00 i morse..och jag gick och la mig 03.00. Kanske inte var så smart haha. 13.15 är jag framme i Örebro, och SOM jag längtar!
 
De senaste två veckorna har varit så sjukt hektiska. Har pluggat varje dag, hela dagarna och nätterna. Den här veckan hade jag två tentor. I mångads hade jag tenta på Juridik, en stor kurs och därför en STOR tenta. Det var väldans svårt..så jag ska inte bli ledsen om det blir en omtenta (vilket det lutar mot).
Igår eftermiddag klockan 16.00 börjarde jag skriva Marknadsföringstentan. Kändes inte alls bra innan! Men jag tror att det gick helt okej.
 
Det kändes helt overkligt att komma hem från tentan igår och inte behöva plugga!! Kändes som att vi gjorde fel haha. Passade på att träna efteråt eftersom vi inte haft tid för det. Nu är det 10 veckor kvar till nästa tentaperiod, ska NJUTA.
 
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0