angry

Jag är så obeskrivligt arg just nu. Det har varit så himla mycket strul angående renoveringen i badrummet. Har suttit och skrivit av mig på ett brev(kanske blir en stämningsansökan) som jag ska skicka till Lulebo, alltså dom som har hand om studentbostäderna. Detta är inte ok.
 
Dagen har varit lång...kom hem inatt så jag kom inte i säng förns runt 01.00, sen skulle jag upp igen vid 07.00. Har haft föreläsningar till 16.15 sen gick jag till gymmet för att springa av mig lite. Blev inte långt alls, känner verkligen att jag har tappat. Men jag ska hänga i. På vägen hem så handlade jag lite mat, det blev lax, broccoli, keso och körsbärstomater till middag. Muuuummmss!!
 
Nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp te och kika på Harry Potter haha. Blev så fruktansvärt sugen på att kolla på den. Ska nog köra Harry Potter maraton med Pernilla nån dag.
 
Kram
 
 
Önska min lägenhet kunde se ut sähär....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0