tyck synd om mig nu ♪♪

Aldrig i hela mitt liv har jag pluggat så mycket som vi gjort den här veckan. Vi har suttit ända till 03.00 på natten och pluggat, sedan gått upp tidigt igen för att fortsätta...på måndag smäller det. Tenta klockan 9.00-15.00....hela sex timmar. Är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Sen efter tentan är det bara att sätta sig igen och fokusera på nästa tenta som är på fredag kväll. Vi har kvällstenta. Vet inte om jag tycker att det är bra eller dåligt..
 
Har bott hos min älsklings-pernilla hela veckan (thank you ♡) för dom gör om badrummet hos mig. Vet inte om det är klart än, var där senast i torsdags. Känns så skönt att ha någon så bra som henne här uppe. Vi ska sova tillsammans nästa vecka också så vi kan plugga lika bra som denna vecka.
 
Nu ska vi försöka komma i säng tidigt så vi kan upp tidigt och plugga imorgon.
Kram på er alla
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0