ingen rubrik

Hej pinglor, 
Jag vet att jag är superdålig på att skriva här och lägga upp bilder. Men jag göra saker på dagarna eftersom det oftast är fint väder och är trött på kvällarna plus att jag inte tar så mycket bilder så då blir det ändå inga roliga inlägg. 
 
På måndag börjar jag jobba. Jag ska jobba på Skadeteknik och kommer vara ute i Garphyttan på fabriken där och städa maskiner och så. Det kommer bli ett riktigt skitjobb och tufft kommer det bli, men jag ser det som en utmaning. Det är skönt att det bara är i tre veckor. Det kommer nog kännas mycket längre haha. 
 
Jag börjar längta upp till Luleå nu. Till alla vänner och studentlivet. Det ska faktiskt bli jätte roligt att påbörja en ny termin med roliga kurser (förhoppningsvis). Jag åker nog upp den 22 eller 23 augusti. Kurserna drar igång den 2 september. LÄNGTAR!
 
Nu ska jag kolla lite på Geordie Shore och sen ska jag sussa. Kram på er!
 
Här kommer lite bilder på mig genom åren.
 
December 2011
 
Augusti 2012
 
Januari 2013
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0