jag lever

Jag lever haha. Jag har ingen lust att blogga längre..vet inte vad det är. Jag kanske inte har så mycket att dela med mig av helt enkelt. Dagarna rullar på och jag hänger mycket med min älskade familj och min pojke. Nästa vecka beger vi oss till Åsa som ligger utanför Göteborg. Där stannar vi från måndag till lördag. Gud vad härligt det ska bli att få vara vid havet och bara ta det lugnt. Jag vill även hinna gå på Liseberg någon dag, det är ju ett måste!
 
Igår var jag och hämtade ut mina löparskor. JAG ÄR KÄR! Dom är perfekta. Dom är så himla fina och framför allt sköna. Det är så roligt för jag har lite träningskläder sen innan som går i exakt samma färger som skorna haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0