keep your head up

Idag drog andra veckan av mina tre jobbveckor igång. Dagen gick förvånandsvärt snabbt faktiskt, så skönt. Nu sitter jag helt död på balkongen och tar det lugnt. Skulle egentligen ha pluggat, men jag är så trött att jag inte får in nått så det är bättre att lägga mig i tid idag och vara pigg för plugg imorgon efter jobbet. 
 
Min pappa cyklar ett lopp i England som heter London Edinburgh London . Som man hör på namnet så cyklar man från London till Edinburgh och sen tillbaka till London. Detta har man tre dygn på sig att göra om jag minns det rätt. Det är ungefär 140 mil och dom startade igår 09.30. Jag följer pappa på hemsidan så jag vet vart han är och hur det går. Han är så duktig så. Heja heja!!!
 
Nu ska jag äta innan jag går in i väggen. Kram
 
Jag, pappa och Calle
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0