panik

I morse vaknade jag och Jakob av att hans alarm pep. Jag kollade upp i taket och där satt en ENORM fluga (kan inte ha varit en fluga, för den var SJUKT stor). Jag fick såklart panik och bad Jakob ta bort den. Men han är ingen man så han lät den sitta kvar. Sen åkte han iväg och jag fortsatte sova. Kollade upp i taket typ var 5e minut, och en gång när jag kollade upp så var den borta. PANIK. Jag smög runt som en liten rumpnisse och letade och hittade den till slut. Tyvärr fick jag inte ut den så jag var tvungen att gå upp (det var jätte tidigt..). Nu när jag skulle gå och lägga mig SÅ ÄR JÄVELN KVAR. ÄNNU MER PANIK. Så nu fick min kära bror jaga denna ENORMA insäkt tills han äntligen fick tag på den och kunde slänga ut den. Jag hoppas verkligen den är borta nu för annars kommer inte jag kunna sova. Usch fy och blä.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0