bra kväll med ett sämre slut

Jag hade en jätte bra kväll med klassen. Vi hade lite "förfest" hos Sarah, sen åkte vi till båten där vi åt en otroligt god middag. Sen hängde vi där ett tag innan jag och några drog vidare till STUK. Jag hade jätte roligt tills jag helt plötsligt svimmade?! Jag var absolut inte berusad, jag var näst intill HELT nykter. Jag kände bara hur allt började svartna, så jag sa till min vän att jag kände mig svimfärdig. Sen kommer jag inte ihåg något. Jag vaknade upp liggandes med några vakter runt omkring mig i ett rum. De kände på min puls och frågade massor med frågor. De ringde ambulansen för att vara säkra på att det inte var något farligt. Men alla mina värden såg väldigt bra ut. De tror det beror på stress och lågt blodtryck. SÅ himla läskigt. Hoppas inte att det händer igen. 
Så det var ett tråkigt slut på en väldigt bra kväll. Men men. Jag ligger fortfarande i sängen. Men jag måste äta något och sen måste jag verkligen börja packa och städa..imorgon 05.00 kommer taxin hit. 11.14 är jag i örebro!
 
Kram på er
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0