gårdagen

Gårdagen var en bra dag. Jag låg ute i solen mesta delen av dagen tills jag skulle hem för att sedan åka iväg och grilla och ha roligt med laget. Det var jätte mysigt och GOTT. Efter det åkte jag hem till fina Fia tills mamma och Anders kom och hämtade mig. She's the best ♥
 
Idag är himlen täckt av gråa tjocka moln. Men jag tycker att det är lite skönt. Jag fick sova ut för första gången på länge. Jag har kollat klart på Pretty Little Liars, HERREGUD säger jag bara. Det är så spännande. Så jobbigt att vänta en hel vecka på nästa avsnitt..
Jag, Fia och Jasse hade planer på att åka till Gustavsvik idag om det spricker upp, men vi får se hur det blir med det. Skulle vara så kul att spela beachvolley! 
 
 
Jag igår.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0